2012-02-18

Paprasti avižiniai batonėliai

Dar vienas puikus užkandis - gali būti bet kokios formos, t.y. kaip supjaustysit, taip ir skanausit. Skoniui nekenkia jokia forma. Skonis beje priklauso nuo įdėtų ingredientų ir meilės, gaminant bet kokį kad ir smulkiausią skanumyną ar net pjaustant kopūstą salotoms :)
Tokie batonėliai labai pouliarūs pusryčių metu prie kavos/arbatos puodelio, patogu įsimesti į rankinę, kad būtų kuo užkąsti (arba kaip aš sakau perkąsti) dienos metu, kai organizmas reikalauja energijos, arba po treniruotės.


Simply the best! Tikra teisybė. Variacijų tiek, kiek pas kievieną fantazijos. Aš gaminau labai paprastai šį kartą, be didelių 'tiuningavimų':
1 puodelis (235 ml) avižinių dribsnių (mano buvo malti)
1/2 puodelio maltų migdolų ar kt. riešutų
1/2 puodelio maltų kokoso drožlių (nebūtinai)
1 a.š. riešutų sviesto arba 2 v.š. tirpdyto paprasto sviesto/aliejaus
1 a.š. natūralaus augalinio saldiklio Stevia arba 3-4 v.š. skysto medaus/rudo cukraus (bet vis tik pasireguliuot pagal pomėgį reiktų)
vanilės ekstrakto
keleto smulkintų riešutų arba linų sėmenų
1 puodelis pieno
4 kaušeliai baltymų miltelių (sportuojantiems, kurie nori turėt baltyminių batonėlių)


Visus ingredientus sumaišiau. Gerai išmaišiau. Įkaitinau orkaitę iki 180 laipsnių temperatūros. Apvalią kepimo formą išklojau kepimo popieriumi ir supyliau tešlą, kuri buvo gan tiršta, tad ją šaukštu tolygiai paskleidžiau kepimo formoje. Pabarsčiau kokosu, nors jis paskui parudo... Kepiau apie 25 minutes, išėmiau, supjausčiau kvadratėliais ir pašoviau atgal 10 minučių. Viskas! Sveiki skanūs batonėliai arba sausainiai (kaip supjaustysit) paruošti.


Skanios snack attack!


P.S. vietoj riešutų sviesto arba sviesto galima dėti vaisių piurė, bananą. Pieno dalį keisti bet kokiu jogurtu. Pridėjus įvairių priedų: sėklų, riešutų, užkandis bus fantastiškesnis!

1 comment:

  1. Labai skanus, cukraus visai nereikia.

    ReplyDelete